waste of time

blev på grymt humör under dansen, även om vi alla var övertrötta känns det alltid lika bra där! bästa läraren, och känns grymt bra när vi bara är tre i gruppen! humöret höll i alla fall i sig ett tag hemma, blev middag med familjen från donken haha fyfan vad feta vi är! snart dags att börja banta ner kroppen igen lite innan sommaren .. aja nu är mitt humör inte lika bra längre, så jävla trött på en brud just nu! men hon är bara waste of time så orkar egentligen inte bry mig så mkt! nu sitter jag i alla fall här och njuter av en Mcflyrry och tror jag snart ska börja röra mig mot sängen .. puss på er sötnosar!


Mcflurry daim - madde, jag vet att du är avis!

Kommentarer
Postat av: maadeleine

fan heller inte ett jävla dugg asså :@ o;

2009-03-26 @ 22:01:17
URL: http://matildamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0