22.22

just sätt ännu ett avsnitt av hjälp med sällskap av min kära mam, de är verkligen mitt program + humor asså, eller jag ska nog säga mitt och flemmingårds program.. vi är stora fans av örjan lax, han är bara grymmast går inte att sitta tyst när han är i farten ( missta mig rätt ) ((x
juste mitt stora dilemma just nu är ju min fuckade tumme som inte mår så himla bra för tillfället men man ska ju göra de som är rätt och det är ju somsagt att uppsöka en doktor och det är precis det jag ska göra imoron ( absolut inte frivilligt ) så mamma ska ringa te dom och boka en akuttid, men jag hoppas verkligen inte att jag kommer få gips eller att de kommer göra ont vid de besöket men de är typ ingen chans att min önskan slår in den här gången tyvärr /; men bara det blir bättre för jag är helt handikappad just nu, jag behöver hjälp med en hel del just nu och speciellt när det är högerhanden som har fått smällen blir det extra krånglit eftersom jag då e högerhänt.. men så de kanske slutar med att jag blir skit bra på min vänsterhand vem vet liksom ((; haha men nu ska jag nog ta och lägga mig i soffan igen och sen ska jag nog sova eftersom det är tidig moronträning imoron -.-  haaare bra bitches <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0