bakdag med mathilda

idag efter skolan drog jag och mathilda hem till mig och backade mucka rutor! haha jag vet inte om det gick så jävla lyckat, hände mer än en tabbe om man säger så .. och resultatet blev väl ändå helt okej, men eftersom vi bestämde vi även skulle strö på florsocker med kokosen på toppen blev det lite för sött! mitt i bakningen var vi tvungna att ta en tripp med moppen hem till backis, för hon skulle ut med hunden (: när rutorna väl blev klara så käkade vi de framför tv - den rätta för rosing. sedan blev det stressigt iväg till dansen som jag inte kände mig så taggad på, hade huvudvärk och mådde lite sådär så nu är det ännu värre! men nu är det dags för lite plugg, önska mig lycka till!


jag och mathilda - snygga, vi know!

våran dränkta mucka kaka (:

om vi stökade ner.. detta är ingenting! hade smet över hela mig tack vare backman.. :o

klockren, men ni kommer aldrig fatta (:


Kommentarer
Postat av: mathilda

hahaha, förlååt, man är ju inte den smidigaste ibland (A)<3333

2009-03-19 @ 22:20:23
URL: http://alltidmathilda.blogg.se/
Postat av: FELICIA

haha den kakan eller vad fan man säger is really good (a) <3

2009-03-22 @ 22:44:06
URL: http://tengmof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0