07.37

gomoron alla, hoppas ni sovit bra för de har fan inte jag gjort :o! seriöst min tumme mår inte bra, igår var den okej och jag kunde röra den hyfsat bra men idag, shiiiiiiiiiiiiiiiiet jag kan inte äns lyfta en macka !? dehär börjar bli en aning läskigt, den har svullnat upp inte överdrivet men man ser att de är något fel och nu är mitt största problem hur jag ska ta på mig jeans och sminka mig, de kommer ju inte gå.. FAAAAAN säger ja bara men nu ääre bara å vänta och se hur de blir, för som de ser ut nu kommer jag inte klara av att träna ikväll och vet inte va jag ska säga till min tränare och lalla, aja de får vi se då..
men nu ska jag försöka fixa mig till skolan ååah jag kom just på att vi ska till något museum idag så vi slipper matten åå lite andra skit lektioner :)) yeeah men hare bra puss..



Kommentarer
Postat av: Eric

heet!

2009-03-08 @ 20:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0