cpdag

dagen började fan inte bra, kom försent 10-15 minuter till nationella provet, inte okej! provet gick väl sådär, varken bra eller dåligt men godkänd blev jag nog i alla fall! lunchen åkte jag och madde till solariumet och det blev väl inte så lyckat, haha slutade med att vi kom 15-20 minuter försent men vi smet in på lektionen och jag tror inte thomas brydde sig så mycket.. haha resultatet blev väl inte det bästaste idag eftersom jag brände mig på baksidan av vaderna, lite i ansikten och fett röd på rumpan (a) aja just nu sitter jag och kollar på whitneys tillbaka blickar i the hills innan hon nu byter till the city! sedan väntar jag också på att the hills avsnitten ska börja med det är ju någon timme kvar haha.. och ikväll får vi se vad som händer (: hörs senare <3

älskar bilden på Lauren, de andra är kanske inte lika snygga hära menmen..
Heidi får inte vara med för hon är fan inte omtyckt av mig (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0