jävla väder..

åah de här vädret är jag mer än trött på vid de här laget, igår var de liksom äntligen påväg att bli vår igen men såklart ska den vita snön falla ner igen , trist.. och jag hörde idag att de var i nästa vecka som man ställer om klockan till sommartid, stämmer de verkligen ;o ? känns lite ovant näre just nu iallafall är snö ute men vem vet de kanske hinner bli värsta sommar/vår vädret innan dess, man kan ju alltid hoppas iallafall (: slipper de blöta, kalla och man kan äntligen slänga in vinterjackan i garderoben och ta fram vår kläderna, myyyyys (: menmen vi får se när den tidpunkten kommer.
juste imoron har jag ju hemarbetsdag så jag passar på att åka iväg me matilda och sola lite ( fast ja ska nog inte sola eftersom ja har bränt mig en aning -.- ) sen ska vi ha muntliga nationella så sen sticker vi direkt te skolan för att få de överstökat, sen har jag inga mera planer för dagen förutom att de är träning på kvällen men känns ändå som att de kommer bli än hyfsad dag (: nej men nu ska jag hitta på något annat istället för att sitta här ciaaao..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0