trött ?

äntligen kommit hem från ännu en dags plåga, men jag tackar pontus i klassen för hans egna idrotts lektion idag så vi slapp non så de är ja jävligt glad för ( bilder kommer sen från idrotts lektionen när ja orkar ladda upp dom ).. annars så  är allt som vanligt, ska på träning om ett tag sen ska jag bara slappa hemma framför tvn för idag ääre ju faktiskt desperate housewives (: åh vi har inget plugg än så länge och de är sååååå jävla skönt, okej några engelska glosor men ingen big deal våran engelska lärare christina är ändå så borta i huvet så  .. -.-
aaja nu ska jag snart på träning å ja måste käka ngt innan satt see ya bitches.
                                                                
                             och jag måste bara säga de att jag saknar mitt gamla hår och hårfärg otroligt mycke ;o..
                                                                                 

Kommentarer
Postat av: mathilda

men du är såå fin i blont gmn :)<33

2009-03-05 @ 21:35:44
URL: http://alltidmathilda.blogg.se/
Postat av: maadeleine

naaw tack hjärtat (: <33

2009-03-05 @ 22:19:45
URL: http://matildamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0