today

nyss kommit hem från skolan, var en ganska chill dag idag, hade två seriösa lektioner innan lunch sedan var det några polisar som var där och snackade. efter lunch hade vi idrott och en oseriös lektion med vikarie och nu har vi slutat, najs!
vet inte riktigt hur jag ska komma in till stan nu, eftersom jag varken har bussremsa eller pengar att köpa en ny bussremsa med..ska gå runt och leta här hemma och se om jag hittar något, så får vi se! sitter nu här med en ice latte - USCH! felicia hade gott runt och tjatat om hur god den var, såklart man testar liksom men förfan vad äckligt det smakade .. måste gå och ta något annat nu för att få bort smaken ;o


jag och john pimpa mina jeans på no lektionen (: kanske borde byta innan stan?

Kommentarer
Postat av: felicia

Helt seriöst. Du måste ha gjort någonting fel för att ice coffé är fan inte äckligt. Det är skit gott!

2009-03-12 @ 14:02:32
URL: http://tengmof.blogg.se/
Postat av: matilda

nej de e ju fan inte svårt att göra fel på den skiten, men äcklig var det :O !

2009-03-12 @ 17:02:13
URL: http://matildamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0