tävling väntar..

nej föfan ja måste i säng nu ska upp jävligt tidigt för att vara en lördag morgon eftersom jag har simtävling i haninge så måste upp senast 7 (?) åah fyfan.. men va gör man liksom kollade just va ja skulle simma dvs ALLT ;s 400m frisim, 100m fjäril, 200 ryggsim, 200 frisim, 100 bröstsim och 400 medley yiiiiiipih säger ja bara ännu en helg spenderad i en simhall men som tur är har jag cissi å fabian me mig plus dom andra i andra grupper så ja klarar mig (:..  åah måste bara säga att jag saknar pojkvännen så otroligt mycke, men om snart exakt en vecka drar vi te sälen en vecka så får ta igen saknaden då helt enkelt :)) nej måååste sova nu å packa alla simgrejer men ja skrivet något när ja kommit hem å kanske nå resultat ifrån  tävlingen ( om de blir nå bra tider ) gonaaaaaatt suckeeers <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0