stan med emma

kom nyligen hem, varit i stan med emma today! blev inte att emmy va med för hon hann inte utan skulle vara hemma och fira bror, menmen får bli en annan gång. det hela började inte så bra, jag hamnade på bussen mot jakan medans emma satt på bussen mot barkaby .. ? killen som satte sig brevid mig på den bussen STANK också så jävla hårt, fick seriöst kvälningar ;s anyway, jag och emma kom i alla fall till slut fram till stan tillsammans och blev en tröja och ett par string för min del och ett par hotpants för emma (; skitsamma om jag är pank, lånar man ihop lite pengar gåre ändå .. (a) kvällen blire nog filmkväll med madde eftersom både hon och jag är helt slut, blev de lite ändrade planer men de blir nog mys det me! see you laater ♥


dagens köp

tröjan jag köpte (fast den här är rosa istället för blå)

och en gammal bild på mig och emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0