solarium

nu har jag precis kommit hem från trippen till solariumet och fyfan va härligt det var! måste erkänna att jag var jävlig nervös innan jag skulle lägga mig i den där "boxen" eftersom det faktiskt var första gången för mig .. men när man väl låg där kändes det som man var utomlands och bara låg och stekte i solen och de var grymt mysigt så i will be back! och att man dessutom får bränna av det göre ju bara ännu bättre, snacka om att jag och madde har snyyyggaste stringbrännan nu! nej men nu måste jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite innan det blir dags för att börja plugga, prov på tisdag och jag kan .. inte mkt ;o vi hörs senare snyggingar ((;

tog inga egna bilder, men ni får njuta av den här godingen från google.se istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0