så trött ..

så sitter här nu och är döds trött efter heldag skola och träning, så helt seriöst så funderar ja på attt gå å lägga mig snart.. bara tisdag kvar sen har vi hemarbetas dag så de ska bli så jävla skönt, men så klart måste man ju till skolan eftersom ja och matilda ska göra muntilga nationella prov i engelska * skiiiiit nervös * å jag känner verkligen på mig att det inte kommer gå nå bra ;s men ajja skit samma.. har faktiskt inge mer kul å berätta förutom att vi fick reda på att vi inte har någon lördags träning på kvällen pga seriesim som dom små tävlar så vi ska kolla på dom istället, men morron träning har ja iaf men de ska bli jävligt skönt iaf (: nej men nu ska jag nog fixa mig och sedan ska jag sova, haare bra sötisar♥

 ( jag å kattha bejb för typ två år sen ;o (?)  måste bara säga att ja saknar henne enormt mycke.. ;s puss på dig <3 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0