pluggpluggplugg

haha sry för cp inlägget innan, men vi slutade precis lektionen då och läraren stod och höll på bakom så jag slängde bara ihop lite skit snabbt och ja.. ni ser ju själva resultatet ;d

menmen nog om de, slutade skolan två timmar tidigare idag, najs säger jag bara (; sista lektionen var no, då vi fick tillbaka vårat prov om hormansystemet, och jag kan stolt säga att jag fick MVG! fysikprovet vi skulle ha imorgon blev framflyttat en dag, så nu har jag två dagar att plugga till det vilket är skönt, tror jag skulle faila annars! kommer inte bli någon mer data för mig idag eftersom jag verkligen måste koncentrera mig på plugget .. men kanske slänger in ett inlägg ikväll men puss på er så länge!


carro, jag och mathilda på konfalägret förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0