ojdå..

oj jag tror ja somna på soffan ett bra tag, hade bara tänkt att kanske sova i 30 min eller något men jag låg i 1 timme och 20 min.. aaja de kändes som att jag faktiskt behövde den här tuppluren för att palla me eftermiddags träningen också fast moronträningen inte var så speciellt hård så blir man jävligt trött ändå och sen blir jag ju extra pigg till ikväll då jag ska sova hos matilda, mysmys.. fast jag vet inte va vi ska hitta på där på kvällen men de blir väl utgång (?) (: söndagen är iallafall bestämd, ja å matilda ska åka och sola, sen har jag ingen aning och efter de vill jag hinna träffa jesper om han nu har en liten ledig tid över som han kan lägga på mig eftersom att vi faktiskt inte kommer sova ngt tillsammans den här helgen och jag verkligen vill träffa honom fast ja göre varje dag men (?) ..(a) ah de hoppas ja iaf (:
åah nu börjar klockan sig träning om ungefär nån timme så jag måste hinna vakna och plugga .. NEJ ?! men iaf aja kanske skriver ett inlägg senare me matilda de återstår att se , phff. se ya
( orkar inte lägga upp någon bild ;o )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0