mys dagen

idag var det som sagt en riktig härlig och efterlängtad mys dag, och de behövdes verkligen eftersom alla dessa träningar tillslut går en på nerverna.. menmen dagen började med att jag vaknade upp bredvid min underbara pojkvän hemma hos honom, vi låg och drog oss ett bra tag innan det äntligen blev dags bullbakning som vi gått och tjatat om ett bra tag nu. resultatet HAHA, de ska vi inte prata om.. lägger upp en bild lite senare. när klockan blev 3 hämtade mamma mig och vi åkte iväg till bowlinghallen vid jakan där vi skulle ha en rolig stund med "den nya familjen" alltså mammas nya kille plus hans barn, visst de va roligt men jag har insätt att bowling inte är något för mig (förlorar jämt).. nej men inget mer om de senare när bowling tiden var över blev ja hem skjutsad till pappa igen och sa inte mindre än hej och hejdå ungefär för att sedan gå över till matilda för spendera gossip girl timmen tillsammans med henne och skapa denna blogg ((; å nu sitter ja här med ångest inför skolan imoron, ja vill verkligen inte men vad gör man liksom.. men funderar hårt på att lägga mig nu så jag tror att jag ska göra de innom kort, see ya ((:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0