my day och outfit

tja på er! hann inte skriva något imorse, mådde inge vidare, var så jävla trött och blev lite för stressigt! skulle hinna med  att duscha, sminka mig och äta frukost men frukosten hann jag tyvärr inte, bara en liten bit mucka kaka (a) gick även hem lite tidigare från skolan eftersom jag inte mådde så bra + att vi hade ett förhör där jag inte kunde ett piss på, och ville inte bli sänkt i samhällskunskapen .. menmen, nu när jag varit hemma var det tänkt jag skulle käka men hjälpte mamma lite och sedan blev de lite fotning för min del så tänkte käka typ nu! måste även säga att min älskade klänning har kommit tillbaka ut på internet, lägger ut en bild ikväll så fort jag har beställt den! puss på er <3


såhär ser jag ut idag, linnet och tröjan är från h&m och jeansen från bikbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0