muntliga delen i engelska, avklarad!

kom hem för ett litet tag sedan från skolan, jag och madde var ju där nyss och gjorde muntliga nationellta provet i engelska.. innan var jag egentligen inte så nervös men när jag väl satt där innan körde det ihop sig totalt, fick inte så mycket ut mig men jag och madde hamnade i alla fall på samma betyg - stabilt g! haha läraren kommentar blev någon i stil med: ni är exakt likadana här! halvbra uttal, fel här och där i grammatiken och några fel ord men man fattade alltihopa så ni får stabilt g båda två!
haha twins som jag och madde är såklart vi är lika där med (a) !
solningen innan gick bra, det var mys men vi solade bara 15-20 minuter för vi inte skulle bränna oss, eller  för maddes del var det för hon inte skulle bränna sig ännu mer ((x

innan: nervösa inför nationella proven (jag vet att ni diggar våra "glasögon")

efter: stolta över vårat stabilla g!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0