mumms

såå muntliga nationella klaaaaart! om ja va nervös asså, men som vanligt va matilda cool lugn, men de gick bra iaf såg att hon hade skrivit ett inlägg om de så ja pallar inte göra desamma (: haha men som belöning för att vi va så duktiga så tog ja bussen hem och gjorde pankakor ( som blev helt misslyckade ) menmen, bild kommer i slutet av inlägget.. men som sagt nu sitter ja här å e så jävla mätt som man kan bli och ja vill bara lägga mig i soffan och mysa ner mig men jag vet inte ja måste fixa lite på mitt rum och så sen ska jag på träning så jag tror att jag bara kommer bli ännu segare av de satt jag måååste låta bli -.-  haha ajja här kommer bilden på min härliga lunch (a) ..


( jag vet de ser skit läskigt ut, men om ja bjuder på de någon gång vet ja att du kommer älska de (: .. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0