morsning korsning!

vi vaknade för någon timme sedan och har legat i sängen nu och segat med lite godis, sitter ju aldrig fel! fast nu börjar magen kurra efter riktig frukost så vi ska nog snart börja röra oss neråt! dagen är nog lite osäker än så länge, stannar nog här nån timme eller två sen borde jag egentligen försöka plugga lite till religon provet i veckan men ska även försöka färga maddes hår! kvällen ska vi i alla fall fira min syrra på min favorit grekiska resturang på söder! men nu hinner jag inte mera, vi ses snyggingar (; <3


fleminggård i 7an, haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

POTATISNÄSAN. HAHAHAHAHAHAHAHA.

2009-03-22 @ 19:53:21
Postat av: fleminggård

JAA HAHAHAHAHAHA :D:D

2009-03-22 @ 21:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0