magont..

fyfan, gick hem tidigare idag från skolan för jag hade så jäääävla ont i magen! trodde först de va för jag käkat för lite, men näre inte blev bättre efter lunch så vet jag inte vad det är, aja jag håller tummarna på att det går över.. får se om det blir ridning för min del ikväll och ska även försöka plugga lite. men som tur var är provet vi skulle ha imorrn framflyttat så det är egentligen ingen bråska (: okej idag på utvecklingssamtalet gick det väl sådär, kom upp massa grejer som jag själv inte tyckte var okej så sluta väl med att jag blev på jävligt fittigt humör ;o aja jag får väl se det posetivt, fått skiten överstökat nu! pallar inte skriva mer nu men ni njuta av en bild på felicia, carolina och jag i lindvallen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0