jahap ..

nej nu är fan svullo helgen över för min del, satt å tjocka mig idag framför tv:n så lörda och söndag ska ja försöka hålla mig till de måttliga liksom (: .. imorgon lördag; morgon träning, vill hinna me att träffa matildaaao en liten stund å kanske får äran att kapa av hennes hår ;o ? MOHAHHAHAH, serie sim som är obligatoriskt ( serie sim = en sim tävling för dom lite yngre typ ) sen måste jag köpa en bok som vi måste läsa på svenskan sen drar ja till pojkvän och sover där vare tänkt. Mina planer än sålänge vi får se hurlänge dom håller x) ? nej nu sitter ja här å dunkar på musik åå vill göra något så ja ska se till att hitta något att pyssla me en stund innan sängen ropar ;o ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0