IT´S MINE!

mohahah , efter dansen åkte jag, carro och pappa och köpte min kära digitalkamra till mig! tack gulliga pappa, me like (a) jävligt fin, men inte hunnit testa den ännu eftersom den måste laddas upp några timmar först *snaaark* ..
HA-dag imorgon så ingen skola för min del, very nice! på HA-dagar ska man egentligen plugga typ 5 timmar men har egentligen inget speciellt och göra så blir en tripp in till veddesta och sola med madde, sen ska vi till skolan och göra en snabb muntlig engelska redovisning tsm, men hur faan ska de gå!? lagom orolig..
aja puss på er babes (:


madeleine jag och fleminggård
bilder från klassresan på åland, osminkade skönheter på alla



fleminggård madeleine och jag


Kommentarer
Postat av: caroline

nämen, mästerfotografen själv har varit i farten här ser jag ;d

2009-03-11 @ 12:38:46
URL: http://ccaruline.blogg.se/
Postat av: matilda

haha ohyääs carrobarro heter mästerfotografen faktiskt, känn dig stolt ;d

2009-03-11 @ 13:54:33
URL: http://matildamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0