im soo fucking tiered..

första skoldagen var minst sagt seg, känns som jag skulle behöva några veckors extra lov innan jag kan komma tillbaka till helvetet! menmen visade sig att jag skulle göra matteprovet imorrn, jag är fortfarande på grön kurs och jag fattar verkligen ingenting.. vet inte vad som har hänt med mig, hade faktiskt matte hjärna förut men den delen verkar helt dött ut ;s så jag ska kämpa nån timme till och försöka göra klart lite mera satt jag inte failar totalt på provet -.-

hur mkt fattar man av den här skiten liksom?
vet att bilderna suger hårt, men tagna med mobilen så vad ska man göra (:

min dag har annars varit - skolan, plugga matte, ridning och ett av mina favoritprogram 90210, inge vidare alltså menmen jag överlever säkert, orkar inte skriva mer nu men i will be back (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0