im fucking mätt (va nu de heter på engelska)

hos tandläkaren gick det så jävla bra, perfekta tänder som vanligt - inga hål!
efteråt gick jag, felicia och pappa på ett fik och bara tog det lite lugnt med sötsaker (: på cafét fanns det också ballaste toaletten, haha när den var ledig lös det en grön lampa i taket och näre var upptaget lös det en röd lampa, tyckte jag och felicia var jävligt coolt i alla fall (a) sedan blev de hem från stan o träffa nimme en snabbis, vi gick ba runt lite ute och snacka innan jag skulle hem och käka pizza och sushi, haha skum blandning jag vet, men va ska man göra när mamma är borta?
snart blire tv för min del igen, det är ju för fan greys anatomy som man bara inte får missa ;d ! haha läste maddes inlägg innan där stavningen inte blev det bästa - graysan anatomy, fast det är i för sig inte ovanligt näre gäller madde..
aja inget mer och säga nu, men vi hörs imorgon (:



lättroade? jotack, jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0