i hjärta tv:n

sitter nu här och kollar på tv, desperate housewives och christine förfan ;d så blev en tvkväll för min del! någon mer än jag som såg DH idag?
dansen idag gick väl sådär, kunde ju som som sagt ingenting men var kul ändå. lyckades skämma ut mig också på hemvägen, jag och carros oseriösa samtal efter dansen ..

jag: gick inte så bra på dansen idag, jag är ju mkt bättre på porrdans!
carro: jag är bäst när jag dansar med en stång (:
jag: ja, eller så kan man dansa mot den hära *lutar mig mot trappans stöd*
så kollar jag upp och ser rätt in i ögonen på en gubbe så blev ingen dans mot trappan,. han hade nog inte missat hela vårat samtal för den delen heller ;o

nu tror jag att jag ska börja röra mig mot sängen, känner mig så jävla trött (a) godnatt med er (:


carro and me (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0