home, sweet home

nu har jag precis vaknat och är fortfarande lite halvborta i huvudet! stannade hemma från skolan idag för jag mådde inge vidare igår kväll, typ huvudvärk och skit;o första gången på länge jag vaknar upp i mitt hus och det verkligen inte är någon annan uppe eller äns hemma, känns lite sjukt .. dagen blir nog inge vidare roligt men får göra det bästa av det ändå (: ska ner nu och käka frukost framför tvn och kolla på gårdagens the hills avsnitt som min syster spelade in till mig, sen ska jag även försöka göra min kärleksartikel som skulle vara inne för nån månad sen,. trodde min lärare glömt bort det men så hoppade han på mig igår så nu måste jag fan få den gjort! sen ska jag till tandläkaren också fyfan, får hålla tummarna att jag inte har några hål eller liknande, för att gå till tandläkaren är inte precis något jag gillar .. :o aja nu kurrar magen så nu ska jag ner och käka, pusspuss♥


uschuschusch, vi får hoppas jag inte ser ut sådär när jag kmr hem.. (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0