home sweet home

har nu nyss kommit hem från grannarna, slutade med att jag och felicia stannade kvar och kolla på hela melodifestivalen ändå.. grattis till opera sångaren som vann! heja väl inte på något så brydde mig inte om vilken som vann, bara det inte var sämsta låten snälla, snälla usch fyfan ;s
blev inget med anna ikväll eftersom det gick lite segare hos grannen än vad jag hade tänkte men får bli en annan gång! nu ska typ jag och felicia se på bedtime stories så var allt från mig för den här gången!


bruden i svart som vann melodifestivalen 2009

pappa och olof myser i soffan.. dålig bild pga att den är tagen med mobilen :o


Kommentarer
Postat av: Anonym

är dom gay ? :D

2009-03-14 @ 22:58:16
Postat av: matilda

de är såååå gay, driv bild u know (;

2009-03-14 @ 23:19:23
URL: http://matildamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0