haha

okej som sagt gick de inge vidare me å plugga men jag fick några sidor lästa och eftersom ja har börjat plugga i väldigt god tid behöver man ju inte plugga å läsa allt på en gång utan lite i taget (a) .. idag har de ju varit bästa vår vädret även om de blåste lite kallt då och då och man fick hopp om att snön inte kommer tillbaka förräns i jul igen, vår innerbär ju att moppen ska fram å ja längtar faktiskt en aning, ja å pappa ska fixa lite på den så den blir ännu mycke snyggare än va den redan är men jag vet inte riktigt va ja vill göra men ja vi får se.. är väldigt kär i den som den är nu så men de är ju alltid kul å få lite nytt på den liksom, hoppas de blir en varm sommar så man kan åka mycke och eftersom ja å matilda har planer på att ta våra moppar till mitt land över midsommar hoppas ja extra mycke (: !


min pärla dårå..


haha ja the gaaangs moppar utanför simhallen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0