greys anatomi

usch förfan var det bara jag som kände tårarna började rinna när massmördaren avrättades?! hatar sånt där, alltid så jävla känslig till böcker och filmer, bara ingen får se mig gråta .. fattade även ingenting vad som hände mellan izzie och denny, den skiten är bara för överdriven och overklig, passar så inte in i greys!
aja idag har klänningen från nelly.com , kan inte riktigt säga vad jag tycker om den.. jag ville ha den i en lätt rosa nyjans, så får jag hem en kritvit (dåliga bilder på sidan) så jag vet inte om jag ska behålla eller inte, ska testa den igen imorgon eller något när jag är sminkad så får vi se! men nu lockar sängen så ska börja göra mig iordning, men godnatt på er <3


denny och izzie när han dör, förra eller förförra säsongen.

the dress, kanske langar in en bild imorgon när den är på

Kommentarer
Postat av: Linnea

till balen? (: <33

2009-03-18 @ 23:13:37
URL: http://ilovethelife.blogg.se/
Postat av: matilda

nej inte den här klänningen, tycker inte den har baltema över sig .. men funderar kanske på att ha den på skolavslutningen :) <33

2009-03-19 @ 08:01:08
URL: http://matildamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0