good morning sunshine!

vaknade väl för någon timme sedan men ligger fortfarande och halvsover.. ska snart upp och käka frukost och börja ladda upp för dagen! om några timmar ska jag ta moppen ner till bommen, och möta upp carro med hennes moppe plus fleminggård och backman så ska vi dra ner till lövsta och ha det mys. det blir eld, mashmallows och kanske ett dopp om vi vågar ..? natten kommer jag spendera hemma hos fleminggård, så får se hur mycket det blir av att jag skriver (: vi får se men nu ska jag ner och kolla om pappa är vaken, måste tjata lite på honom att vi ska beställa klännngen som inte blev av igår *suck* , puss på er <3


jag, sommaren 08 i västkusten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0