ge mig sommar!

idag vare lite annurlunda dag i skolan, efter lunch hade pontus sin egna lektion och då sket vi i resten av lektionerna och drog till gamla tennishallen där det nu är gympasal och körde lite gympa. ganska chill faktiskt, var skönt att slippa lektionerna sen fick vi typ sluta en timme tidigare (: däremot var valet av mina skor idag kanske inte det smartaste, tog ett par tygskor som liknar kinaskor lite och fyfan vad blöt om fötterna jag blev ;o så nu jag varma och sköna sockor på mig för att bli lite varm igen (: idag ska jag osså på dans som jag inte vet om det kommer bli så lyckat eftersom jag missat två gånger på raken nu och inte kan dansen, menmen med mina skills gåre säkert ändå haha .. see you laaater (:

+=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0