dålig natt

precis varit nere och ätit frukost och jag är fan inte på pratglatt humör..sovit så jävla dåligt i natt, först hade jag största problemet med att somna men när jag väl gjorde det drömde jag äcklig marddröm som gjorde att jag vaknade igen och låg uppe ett tag till, sen har jag haft konstiga smådrömmar hela natten och vaknat till och från, fyfan! pappa däremot var jävligt pratglad så han satt och snackade hela tiden när jag satt och käka frukost så fick jag höra ett skämt jag inte fattade ..

Vad heter Elvis storebror?

svar: Tolvis, så det blir Elvis Tolvis

Tog ett tag för mig att fatta skämten, sen tog det ännu längre tid för mig att fatta att det bara vär ett skämt och Elvis inte hade en storebror som hette Tolvis, kul ..
Aja nu måste jag nog börja klä på mig och grejer till skolan eftersom jag snart ska dit och skriva nationellt prov, önska mig lycka till :O hörs senare <3 /matilda


vet att ni är avis på min kuk (:


jag felicia carolina, svullomiddagen igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0