22.54

så nu har jesper gått och jag har hunnit duscha, städa lite på rummet och fixat mig klar till sängen, inte illa säger jag (: jag sa ju förut att jag hade gjort illa tummen på morgon träningen imorse och de har bara blivit värre och värre ;/ .. den har liksom svullnat upp och jag kan inte röra den som vanligt, så typiskt asså. å jesper har nyligen haft av ledbandet i tummen och fått exakt samma smärtor och sånt som jag har dårå så han menar på att jag har haft av ledbandet, men nej jag vägrar ha gips och åka in till sjukhuset never asså! men jag ska vänta till imorgon och sova så får vi se om de har blivit bättre tills imorgon.. men funderar på att sova nu så gonatt bichtes.


ja å pojkvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0