22.14

kom hem från jesper för ett tag sen, har hunnit äta en jätte god middag tillsammans med mamma å fredrik och nu ligger ja i soffan och kollar på beck (: men just nu äre reklam + nyheter i typ 30 minuter åå de är så jävla irriterande så jag passa på att skriva ett inlägg så länge så jag får tiden att gå liksom (;
sitter här och funderar på att jag kanske ska måla mina naglar till någon läcker färg men jag vet inte om jag orkar det just nu, men jo jag tror att jag kommer göra de ändå, HAHA. nej nu ska jag sätta mig framför tv:n igen och hoppas på att beck ska fortsätta, ha en riktigt bra kväll se ya babes.

( jag å.. sandra tror jag (?) i san diego )


Kommentarer
Postat av: fredrik.

Kåå.. exp waste.. hade fan hunnit taigt en lvl istället

2009-03-09 @ 22:06:27
Postat av: maadeleine

jaha men så roligt för dig..

2009-03-10 @ 22:17:23
URL: http://matildamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0