2 mars

jahapp där var den första skoldagen avklarad, nu ääre bara 5-6 veckor kvar innan påsklovet börjar bli aktuellt igen.. att bara tanken på att det är så långt kvar gör min bara ännu deppigare, men om man ska se de från de possitiva sättet så kan man tänka att det bara är ungefär 3 månader kvar innan man äntligen kan säga byebye till skolan och högstadiet ! skolldagen i sigsjälv var inge märkvärdig, fick tillbaka ett matte prov som ja blev godkänd på så de glädjer mig, annars hare bara varit en allmän jobbig skolmåndag -.-
men nu ska jag iallafall gå ner och ta något tt käka innan jag blir hämtad utav pappsen för att sedan komma ner till simhallen och köra ett pass och jag undrar vad det kan bli för något idag hmm.. jobbigt (?) :svar JAAAAAAAA

                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0