15.51

skolan är avslutad och nu sitter ja här i mitt "städade" rum och vänta på bättre tider.. nej men ja måste igentligen plugga lite NO innan jesper kommer hit men jag orkar verkligen inte så jag får väl göra de när han har åkt hem eller när har är här, äcsh vi får se hur de blir ;d juuste får inte missa the hills klockan 5 vare väl ? aja hoppas matilda kommer ihåg och messar mig om de för jag kommer säkert glömma bort innan dess.

juste jag måste bara rekomendera en as bra mascara, Kanebo 38 grader. den är så otroligt bra, vattenfast som verkligen håller, man kan verkligen blöta ner hela ögonen (om man nu har behov av de) och de sitter fast som klister.. finessen är att den löses upp i fingervarmt vatten ca 38 grader på så sätt får man bort den. själva borsten är lite ovanlig men otroligt lätt att jobba med och den ger klump fria och fina ögonfransar.. ja rekomenderar den varmt och man får den för ungefär tvåhundra lappen så de är ett helt okej pris för en så bra mascara (enligt mig iaf) värt att pröva ((:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0