07.57

då va morgon träningen avklarad och jag har ingen kvälls träning ikväll, skööööönt! så ikväll ska jag passa på och plugga lite sen så får vi se om jesper kommer över ett tag (:
morgonträningen var speciell idag, de började med att min tränare kom till oss igår och sa att vi skulle ta me oss gympaskor till imorgon ( idag ).. sen till våran stora förvåning skulle vi spela innebandy istället för gym och simning så de var bara att köra igång me uppvärming och dela in i lag, roligt vare men självklart så skulle jag ju göra illa tummen så har jävligt ont just nu åå de går inte så bra å skriva men va gör man liksom..
nej men nu ska jag börja göra mig iordning till skolan, har sovmorgon till fem över nio idag så jag behöver inte stressa ett dugg (: hare <3
                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0